יום שבת, 11 במרץ 2006

סיפור חיי עמית שקד

שמי עמית שקד, נולדתי בתאריך י' בניסן 30.3.96 בסן דייגו קליפוריה.
מקור השם עמית הוא מהשם חבר, יש כינו אשר אומר "לא תשקר איש בעמיתו" , הכוונה היא שאסור לשקר לחבריך וכך גם חינכו אותי.
נקראתי שבשם עמית מכיוון שיש לי אחות תאומה אשר נקראת ניב, והורי רצו שהיה החבר הכי טוב שלה. הורי החילטו על שמי מהרגע שנודע להם כי יש לי תאומה, מה שאומר שלא הייתה שום התנגדות בבחירת השם, 2 הורי אהבו את שם זה.
אני אישית אוהב את שמי מאוד, ואני מעריך את משמעותו ומשתדל לגרום להורי להתגאות בכך שנתנו לי את שם זה. יש לי עוד 2 אחיות ואין לי אחים אני האמצעי.
המילים הראשונות שידעתי להגיד הם אבא אמא חלב וקקי.
הארוע המעניין ביום שבו נולדתי הוא שמתי שנולדתי לא בכיתי ובקושי נשמתי אז לקחו אותי לטיפול נמרץ. הגובה שלי הוא 1.50 צבע העניים שלי הם חום צבע שיער שחור.
נולדתי למזל טלה.
מה שאני הכי שונא לעשות זה להוריד את הזבל וליהיות חולה, מה שאני הכי אוהב לעשות זה לשחק כדורסל וליסוע על הסקייט. תחביבי הם כדורסל וסקייט, הספר האהוב עליי הוא "החופש גדול וצרות אחרות" הזמר האהוב עליי הוא nicklback המאכלים האהובים עליי הם פסטה ופיצה.
על ילדותי הורי סיפור לי שהייתי חמוד ובכיין, הייתי בגן רימון בכוכב יאיר ושם למדתי לכתוב את המילה שלום, החויה הכי גדולה מהגן היא היומולדת שחגגו לי.
החוויה הכי כפית מבית הספר היסודי היא מסיבת הסיום בכיתה ו'.