יום שישי, 10 במרץ 2006

סיפור חיי ניב שקד



שמי ניב ושם משפחתי שקד. נולדתי ב-30/3/96 בארה"ב, בבית החולים: Pomerado Hospital שבסן דייגו קליפורניה. התאריך העברי שלי הוא י' בניסן תשנ"ו. מזל חודשי הוא טלה. המשקל בהולדתי היה 2.5 קילו.
אני הילדה הכי קטנה במשפחה ב-5 דקות מכיוון שאני תאומה לאחי עמית. אנו 5 נפשות במשפחה: אמי (אילנה) כיום עובדת בחנות משלה בכוכב יאיר, אבי (אבי) כיום ראש מבצועה צ"יד באלביט, אחותי הבכורה (לי) כיום בת 20 משרתת בשייטת 13 כתומכת לחימה, אחי התאום (עמית) כיום לומד ב-ז'4 ונמצא בליגת הכדורסל היישובית, אני (ניב).
כיום גובהי הוא 1.54 מטר, צבע עיניי חום, צבע שערי חום כהה(חלק).
המילים הראשונות שלמדתי לומר היו: לי ואבא.
מאוד אהבתי לגור בקליפורניה עם כל הרוגע והשלווה שיש באזור והפארקים שהיה לי מאוד קשה לעזוב וגם מאוד אהבתי שם את האנשים ואם הייתי יכולה הייתי נשארת שם עוד כמה שנים למרות שגם פה טוב לי מאוד אבל זה אחר לגמרי מהחיים שם.
חזרנו מארה"ב בשנת- 2000 שאז אני ואחי היינו בני 4 ואחותי בת 11.5. היה לי יחסית קל מבחינת שפה אבל מבחינת חברים קצת יותר קשה מכיוון שהאנשים היו מאוד שונים ולא הייתי פתוחה להכיר חברים אחרים כמו היום ובבקרים הייתי בוכה ולא רוצה לעזוב את ההורים אבל בכל זאת הסתדרתי ואני יודעת שאם הייתי צריכה לעשות היום את המעבר אז היה לי יותר קל מבחינה חברתית מכיוון שהיום אין לי בעיה להיות חברה של אחרים אבל מבחינת השפה היה לי יותר קשה להתחיל ללמוד הכול.....
ביום שנולדתי לא קרה שום דבר מעניין בעולם אבל ההורים שלי מספרים שכשנולדתי לא בכיתי והיו לי רגליים שחורות בגלל אי זרימת דם אבל ברגע שהתחלתי לבכות לא הפסקתי.
ילדותי עברה עם הרבה זיכרונות חלקם טובים וחלקם פחות אבל הזיכרון שאני לא ישכח בחיים שהיה שבארה"ב זה שאני ומשפחתי היינו נוסעים כל שבת ל:Disneyland , World Disney, See World, Legoland ולעוד הרבה מאוד פארקים שגדלתי עליהם ואני בחיים לא ישכח אותם וגם פעם אחת אחי עמית נאבד בתוך, Disneyland, והוריי מאוד דאגו אך אחרי זמן מה מצאנו אותו בין כל האנשים.
תחביבי הם לרקוד ולשיר אני מיישמת אותם גם בחוגים שאני נמצאת בהם ביום יום. בנוסף לתחביבים אלו אני אוהבת לשמוע מוזיקה בכל מיני סגנונות אבל בעיקר את שלמה ארצי שאני חושבת שהוא זמר מצוין! אני אוהבת לקרוא ספרים והספר הכי טוב שקראתי עד היום הוא הספר "האי של סופיה" וכמובן יש עוד ספרים כמו "אבא ארך- רגליים", "האי ברחוב הציפורים" ועוד הרבה מאוד ספרים, אני בעיקר אוהבת לקרוא ספרים של יותר גדולים כמו" מישהו לרוץ איתו" וכדומה.
הבגדים שאני לובשת הם בגדים בלי נצנצים או כל דבר שהופך את הבגד למתוסבך או עמוס מבחינה של ראיה אבל אני ואהבת ללבוש בגדים פשוטים אבל מיוחדים.
אני ילדה עם הרבה רגשות והיבטים ואני שונאת אנשים מתנשאים, צבועים, שקרנים, אגואיסטים ובמיוחד אנשים שחזקים על חלשים, אבל אני אוהבת אנשים שקטים שיודעים להקשיב ולהציע הצעות ושיהיו איתך כל הזמן. כשאני עצבנית אני מציעה לא להתקרב אליי כי אני ממש לא נחמדה ואם אפשר מההתחלה לא לעצבן אותי עדיף.......
בזמני הפנוי, אם יש כזה, אז אני אוהבת לשמוע מוזיקה, לשחק עם הכלב שלי, לשחק במחשב אבל בעיקר לנוח ולא לעשות כלום מול הטלוויזיה.
יש לי הרבה מאוד חברים טובים כי אני מאמינה שצריך להיות חבר של כולם גם אם זה רק להגיד שלום או סתם לדבר.