יום שבת, 22 בדצמבר 2007

סיפור חיי לי שקד

קוראים לי לי שקד ונולדתי ב-10.1.89 בבית החולים "הדסה" שבירושלים. פרוש שמי הוא שלי. גדלתי בירושלים אך בגיל 5 נאלצתי לנסוע עם הוריי לשליחות בארה"ב (סן-דייגו) ל-6 שנים. בארה"ב למדתי עד כיתה ה'. בשנת 1996 נולדנו לי שני אחים קטנים, תאומים עמית וניב שקד ושמחתי מאוד מכיוון שחלומי היה שיהיה לי אח או אחות קטנים וקיבלתי את שניהם. מאוד נהנתי לגור שם עם כל הנופים, החופשות, החברים והיה לי קשה מאוד לעזוב את ארה"ב ולחזור לישראל. בשנת 2000 חזרנו לישראל ואני עליתי לכיתה ו'. היה לי קשה מאוד לחזור מכיוון שהשפה שלי לא הייתה כל כך טובה למרות שדיברנו בבית בארה"ב בעברית אך למדתי את השפה במהרה. יש לי זיכרון ילדות שבו ראיתי את הכלב שלי נתלה ומת. מראות אלו היו נוראיים ואני לא ישכח אותם בחיים. למדתי בבית הספר היסודי ובחטיבה בישוב כוכב יאיר ובכיתה י' עברתי ללמוד בתיכון בכפר סבא "גלילי" במגמת אומנות. בגיל 18 התגייסתי לצה"ל לשייטת 13 בתפקיד טכנאית קשר. תפקיד זה תורם לי רבות מכיוון שאני יכולה לתרום למדינה ולשמור על אזרחיה.
תחביבי הם לרקוד. כשהייתי בת 13 הייתי בסדנאת הריקוד של הישוב כוכב יאיר ולאחר מכן עברתי ללמוד ריקוד ברעננה.